Podnety a sťažnosti
Podľa ustanovenia § 3 zákona č. 9/2010 Z.z. o sťažnostiach v znení neskorších predpisov je sťažnosť podanie fyzickej osoby alebo právnickej osoby, ktorým sa domáha ochrany svojich práv alebo právom chránených záujmov, o ktorých sa domnieva, že boli porušené činnosťou alebo nečinnosťou orgánu verejnej správy, poukazuje na konkrétne nedostatky, najmä na porušenie právnych predpisov, ktorých odstránenie je v pôsobnosti orgánu
čítať ďalejSadzobník správnych poplatkov a informácia o spôsobe úhrady správneho poplatku
Úhrada správneho polatku je možná eKolkom zakúpeným na Slovenskej pošte, a.s.. Zakúpený eKolok je potrebné priložiť k žiadosti, alebo naskenovať a poslať elektronicky (e-mailom na ip.nitra@nr.ip.gov.sk) SADZOBNÍK správnych poplatkov vyberaných za správne úkony podľa zákona č. 145/1995 Z.z. o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov Položka č. 1 Návrh na obnovu konania alebo podnet na preskúmanie rozhodnutia mimo odvolacieho konania na orgáne
čítať ďalejVydávanie potvrdení o neporušení zákazu nelegálneho zamestnávania
Informácie k žiadosti na vydanie potvrdenia o neporušení zákazu nelegálneho zamestnávania V súlade s ust. § 7 ods. 3 písm. n) zákona 125/2006 Z. z. o inšpekcii práce a o zmene a doplnení zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov inšpektorát práce vydáva na požiadanie
čítať ďalej